Dział XI - Reklamacje dotyczące Towarów
1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. W przypadku wady fizycznej towaru, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Kupującemu. Reklamacji nie podlegają towary, w których wady ujawnią się po upływie 2 lat od wydania towaru Klientowi, ani towary uszkodzone przez Klienta. Wady ujawnione w okresie rękojmi będą usuwane przez Sprzedawcę w sposób i na zasadach uregulowanych przepisami kodeksu cywilnego z zastrzeżeniem zapisów Regulaminu.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres SANICO ELECTRONICS POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Markach 05-270, przy ul. Okólnej 45 lub na adres poczty elektronicznej poluxsklep@sanico.com.pl, lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu.
3. Klient wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi winien zgłosić Sprzedawcy zawiadomienie o wadzie (reklamacja). Sklep udostępnia w Serwisie formularz reklamacyjny w wersji elektronicznej, którym Klient może posłużyć się zgłaszając reklamację. Do reklamacji należy dołączyć dowód potwierdzający, że reklamacja dotyczy rzeczy zakupionej w Sklepie w oznaczonym czasie.
4. Wymiana lub naprawa rzeczy wadliwej odbywa się na koszt i ryzyko Sprzedawcy. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
Dział XII - Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług.
Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie można zgłaszać pisemnie za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu POLUX, lub na podstawie niniejszego Regulaminu na adres: SANICO ELECTRONICS POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Markach 05-270, przy ul. Okólnej 45, lub na adres poczty elektronicznej: poluxsklep@sanico.com.pl,